jeudi 8 mars 2007

Hej då, snö...

Hej!

Also, ich ha's glaub öppertem versproche und schriebe das Mal zerscht e chli uf Schwiizerdüütsch...
Tschuldigung dass ich scho sooo lang nüt meh verzellt ha, mir hät i letschter Ziit eifach d'Ziit dezue gfählt!
Also, de Schnee schmilzt langsam, geschter händ mir sogar de ganz Tag Rege gha! S'Resultat isch natürli jetzt Berge vo Matsch und überall Wasserlache. Schön isch das nüme.
Letscht Wuche hät mer natürlich de Susanna Kallur (Bild) ihre Sieg über 60m Hürde z'Birmingham müesse luege. Die studiert und wohnt (offiziell) da z'Falun und für d'Schwede isch sie d' "Sanna". Sportlich sind d'Schwede grad im Höheflug...! Ich hoffe sehr, dass ich au bald wieder renne chan...!


Am Samschtig han ich mir d'Haar schniide laa und ha's grad ziemlich chürzer als vorher... Uf es Foti müend ihr na chli warte, ha na keis! D'Coiffeuse hät leider nöd Englisch chönne und mis Schwedisch isch au na z'bescheide, um mich z'verschtändige... Irgendwänn han ich denn nur na gseit "do whatever you want" und s'Resultat isch glaub ganz okay.

A propos Schwedisch, morn isch mini Prüefig - denn muess ich mich entscheide, ob ich das Fach wiiterhin mache oder nöd. Wenn's mit em Rescht vom Studium irgendwie passt, denn wahrschiinlich scho.

Am Sunntig isch wiedermal en fuule Tag gsi... Mit de Agnieszka und de Basia bin ich go gruusigs Brot de Ente go verfuettere. Mir händ sogar ziemlich gschiidi Entedame entdeckt, wo Kunststückli gmacht händ, demit sie zu Brot chömed... Da isch eusi Favoritin, die gschiidscht Ente vo ganz Falun:

Au na erwähnenswert isch mini Shoppingtour am Ziischtig. Klar isch die erscht Adresse H&M (ich bi ja z'Schwede). Ich ha tuusig Sache probiert - alles z'wiit und/oder z'lang. Us Spass han ich denn denkt, ich chönnt ja Mal i d'Chinderabteilig go luege... Und ha denn det au öppis gfunde. Z'Schwede han ich d'Chleidergrössi vomene 13-14jährige Meitli!! Zum Glück han ich kei Müeh mit minere Grössi (buhuuuu :-( !! ...).

Bon, en français maintenant pour les gens qui ne comprennent pas la magnifique langue qu'est le suisse-allemand ...

Mille excuses de ne pas avoir écrit avant, mais je n'ai pas trouvé beaucoup de temps ces derniers jours. Les jours s'écoulent et se ressemblent en ce moment. La sortie au Harry's d'hier soir n'était plus vraiment très spéciale. On s'étonne qu'ils passent surtout de la techno (comment peut-on danser sur ça ?!) alors que le Suédois typique est plutôt stylé "rock".

Comme je l'ai dit, la neige fond et ce n'est pas vraiment beau à regarder ... ça fait des flaques d'eau énormes et les restes de neige sont sales.

Sinon, je me suis fait couper les cheveux samedi dernier. La coiffeuse ne parlait pas anglais et moi pas assez bien suédois - j'ai fini par lui dire "faites ce que vous voulez" et le résultat est potable je pense (même si c'est plutôt court !).

Lundi, cours de japonais en soirée ... et devoir (mon dieu que c'était compliqué). Je crois que malgré le côté "prise de tête" du japonais (c'est pas forcément du gâteau), c'est mon cours préféré. La prof est vraiment géniale et le cours est très vivant (on se promène beaucoup dans la salle et tout le monde doit participer oralement par le biais de jeux de rôle etc.). J'ai déjà l'impression d'avoir appris pas mal de choses.

J'ai profité de mon mardi libre pour aller faire les magasins et ai fait un tour dans les rues de Falun que je ne connaissais pas encore. On tombe parfois sur de jolis monuments :

A H&M, j'ai dû affronter la réalité : je suis trop petite pour les "normes" suédoises ! J'ai essayé un tas de trucs, tailles S et XS - rien à faire, tout était trop long, trop large. J'ai trouvé mon bonheur au rayon enfants : en Suède, je fais du 13-14 ans (c'est encore pire qu'à Berlin) ! Le point positif, c'est que j'en ai pour pas cher quand j'achète des vêtements ...

Pour rentrer au Britsen, il y a un chemin qui longe l'eau, c'est très calme et malgré le temps pourri (il pleut !), j'aime bien ...

Mon couloir est moins beau que les rues suédoises bien évidemment ... Voici le chemin que j'ai à parcourir pour aller de ma chambre à la cuisine ... J'habite au fond sur la droite.

J'ai mon examen de suédois demain et je crois que j'ai encore quelques trucs à revoir ...

Bonne soirée !

Aucun commentaire: